Sunday 10 February 2013

MY FIRST STORY

THE BOY YANG AKU SAYANG


HAI .. diz my first story ..about my love ... i really love him .. bkn sebab rupa .. tapi cara dia yang buat aku betul bole sayang dia .. dia tak sama macam lelaki lain ... dia seorang yang keras hati .. and benda tue lah yang membuatkan aku berusaha nak dapatkan dia .. bunyi macam aku yang terhegeh-hegeh dekat dia kan .. but kita couple atas dasar kerelaan masing-masing .. hehe .. our relay da cecah 3 bulan lebih .. bagi aku .. dalam usia hubungan yang baru macam ni .. umpama kiteorg baru nak mula mesra and happy .. tapi everything berubah semenjak semalam ... hari yang paling teruk dan menyedihkan ... aku tak boleh terima semua ni .. salah ke bila aku nak sayang dia ... aku da mula sayang dia .. tapi benda buruk macam ni yang jadi .. kalaulah dia nak dengar penjelasan aku .. ni semua bukan salah aku ... aku cuma nak hubungan aku dengan dia kekal .. aku sayang dia .. aku perlukan dia .. kalau lah dia boleh nampak apa yang ada dalam hati aku~


my boy .. just give me a chance~
 

merindui~









 
harap pintu hati dia akan terbuka untuk aku lagi .. seriously .. i love you b ~
=(


No comments:

Post a Comment